Nieuws

30-05-2017 17:05
Een bezoek aan het vestingstadje Heusden is altijd al de moeite waard, maar op Tweede Pinksterdag helemaal! Op 5 juni verzorgt accordeonvereniging Accorda namelijk van 13.00 tot 17.00 uur onder de titel 'Accorda & Friends' een muzikale middag in de Kerkstraat in Heusden. Naast optredens van...
18-04-2017 17:08
Hele mooie recensie van ons optreden in Gaviolizaal Draaiorgel Museum Helmond, 17 april, met bijzondere aandacht voor ons jeugdlid Thomas, die echt fantasch gespeeld heeft!   Klik hier voor het artikel
12-04-2017 22:26
Maandag 17 april 2017, 2e Paasdag, geven wij tezamen met onze vrienden van de Veldhovense Mondharmonica Vereniging een concert in het Draaiorgelmuseum, Gaviolizaal aan de Torenstraat 36a in Helmond (bij Albert Heijn XL). Een divers programma van 14.00-16.00 uur. Tevens zullen tijdens de pauze de...
11-03-2017 18:35
Bericht van Viola: Zoals elk jaar vieren we ook dit jaar weer ons mondharmonicafestival in Helmond. Het festival zal deze keer openen met een introductieworkshop voor nieuwe spelers. Verder zijn te gast : ( Paul Lassey uit Frankrijk) en Benjamin Streuper uit Amsterdam. Zij zullen beide een...
11-03-2017 10:55
Na een paar jaar zonder geluidsinstallatie te hebben gespeeld is besloten een nieuwe geluidsinstallatie aan te kopen. Dit omdat bij sommige optredens het niet hebben van een versterker een gemis is. Het is de Yamaha Stagepas 400i geworden. We zijn er erg blij mee.Voor foto's zie de foto tab.  
24-12-2016 12:24
Wij wensen iedereen hele gezellige feestdagen!
09-11-2016 19:00
HMV Orkest in Winter Wonderland Tuincentrum Coppelmans Wanneer wo, 9. november, 19:00 – 21:00 WaarAkkerweg 70, 5706 LL Helmond (kaart)  
12-10-2016 22:35
De Chileense mondharmonica speler Christian Inostroza was vandaag te gast tijdens de lessen en repetities. We speelden samen een tweetal nummers uit zijn repertoire alsook een aantal improvisaties op nummers uit het HMV repertoire. Een fantastische avond! www.cristianinostroza.com
05-10-2016 19:32
Sinds september 2016 heeft HMV weer een jeugd-groep. Viola Barends verzorgd wekelijkse lessen voor kinderen vanaf 9 à 10 jaar.  De eerste enthousiaste kinderen zijn gestart!
17-07-2016 21:39
De Helmondse Mondharmonica Vereniging, HMV, is een snelgroeiende muziekvereniging met een zeer gevarieerd aanbod. Na de zomervakantie start weer een nieuw seizoen en belangstellenden kunnen zich nu al aanmelden. De HMV is een club enthousiaste mondharmonica liefhebbers in alle leeftijden en bestaat...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Nieuws

21-08-2021 20:42
Vanaf 1 september 2021 starten wij weer met lessen voor beginners en gevorderden. Mits de...
10-01-2021 17:16
Altijd al mondharmonica willen (leren) spelen? Introductielessen Mondharmonica februari – juli...

Contact

Helmondse Mondharmonica Vereniging Secretariaat: Petra Nolten

Bezoekadres op woensdagavond:
Wijkhuis Westwijzer
Cortenbachstraat 70
5707 TJ Helmond
(zie agenda wanneer we aanwezig zijn)
06-23559195 mondharmonica.helmond@gmail.com