Nieuws

09-03-2015 22:04
Vandaag hebben wij afscheid moeten nemen van 'onzen Harrie', Harrie Verouden. Op 3 maart jl. bereikte ons het verdrietige nieuws dat Harrie was overleden. Harrie was vele jaren een zeer gewaardeerd en actief HMV lid en al meer dan 20 jaar als voorzitter een van de pijlers van onze vereniging. Onze...
26-02-2015 19:15
Een paar blije gezichten... de nieuwe bas-harmonica en akkoord-harmonica zijn gearriveerd!
11-02-2015 22:30
Tijdens de Algemene Ledenvergadering vanavond heeft Ton zich kandidaat gesteld om het bestuur te versterken en wij hebben unaniem zijn aanbod aangenomen! Welkom als onze nieuwe Vice-Voorzitter!  
24-12-2014 18:00
We zijn ook dit jaar weer uitgenodigd om een aantal kerstvieringen muzikaal te ondersteunen en dat hebben we met veel plezier gedaan: 18 december in de Eeuwsels en 20 december in het kerkje Helmond West. We wensen iedereen fijne Kerstdagen en een goede jaarwisseling.
29-10-2014 00:00
Wij verwelkomen Friedrich als nieuw lid van onze vereniging!
09-09-2014 21:00
14 september 2014 zijn we uitgenodigd in het Draaiorgelmuseum Helmond. We spelen een divers programma in verschillende bezettingen (orkest, ensemble, trio) tussen 14.00 en 16.00 uur. In samenwerking met Papillon Harmonicas en de Veldhovense Mondharmonica Vereniging.     Adres:...
07-09-2014 14:00
Vanmiddag verzorgen we 14.00-14.45 uur, in samenwerking met de Veldhovense Mondharmonica Vereniging, een optreden tijdens de Carat-concerten in het Warande-park in Helmond. Gratis toegang.
25-07-2014 20:03
Op dit moment hebben wij vakantie en is onze eerstvolgende repetitie op 20 augustus, u bent dan weer van harte welkom.
09-06-2014 22:52
Donderdag 12 juni 2014, tijdens de bijeenkomst van Harmonica Meetup Groep Zuid-Nederland, zullen leden van de Helmondse en Velhovense Mondharmonica Verenigingen gezamenlijk een aantal nummers ten gehore brengen.  Dit is een speciale gelegenheid, want bij deze 'meetup' is Lamin Jamba Jammeh, de...
16-04-2014 00:00
Al 12 jaar speelde Broer bij HMV. Het naar de repetities komen en optreden werd hem helaas te zwaar. Helaas moesten we daarom afscheid van hem nemen. Broer speelt bij gelegenheid nog wel voor vrienden en bekenden. Bedankt Broer en we wensen je nog vele jaren muziekplezier!  
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Nieuws

21-08-2021 20:42
Vanaf 1 september 2021 starten wij weer met lessen voor beginners en gevorderden. Mits de...
10-01-2021 17:16
Altijd al mondharmonica willen (leren) spelen? Introductielessen Mondharmonica februari – juli...

Contact

Helmondse Mondharmonica Vereniging Secretariaat: Petra Nolten

Bezoekadres op woensdagavond:
Wijkhuis Westwijzer
Cortenbachstraat 70
5707 TJ Helmond
(zie agenda wanneer we aanwezig zijn)
06-23559195 mondharmonica.helmond@gmail.com